Obmedzenie prístupu do budovy BYTTERM a.s., základe opatrení prijatých v rámci núdzového stavu

18.12.2020

 

O Z N Á M E N I E .

Vážení zákazníci, spoločnosť Bytterm a.s. na základe Uznesenia vlády SR č.804 zo dňa 16.12.2020 čl. B.1. ods.2 a prijatých opatrení v rámci núdzového stavu Vám oznamuje ,že klientské centrum v úradných hodinách počas dní 21.12.2020 a 22.12.2020 pre klientov pracuje v obmedzenom režime, t.j. stránky sa vybavujú prostredníctvom vnútornej telefónnej linky – stolík pred budovou, mailom na príslušného pracovníka, vhodením pošty a dokladov do pripravenej schránky, prípadne odoslaním dokumentov klasickou poštou.

Zároveň Vám oznamujeme, že pokladňa v dňoch 21.12.-22.12.20 je zatvorená. Vstup klientov do budovy nebude umožnený.

 

Za vzniknuté problémy sa Vám vopred ospravedlňujeme a veríme, že túto nepriaznivú situáciu spojenú so šírením nákazy Covid-19 a zákazom vychádzania spoločnými silami zvládneme.

 

Bytterm a.s. Žilina

« Naspäť

Zákaznícke centrum

Otvorili sme pre Vás nové zákaznícke centrum, kde vybavíte všetko na jednom mieste.

zisti viac

Stredisko mechanizácie

Prenájom stavebnej mechanizácie Bytterm vrátane profesionálnej obsluhy.

zisti viac

Komerčné služby

Voda, kúrenie, plyn - výmena rozvodov - rekonštrukcie kotolní - elektroinštalačné služby a iné...

zisti viac