O Z N Á M E N I E .
Vážení zákazníci, spoločnosť Bytterm a.s. na základe Uznesenia vlády SR č.804 zo dňa 16.12.2020 čl. B.1. ods.2 a prijatých opatrení v rámci núdzového stavu Vám oznamuje ,že klientské centrum v úradných hodinách počas dní 21.12.2020 a 22.12.2020 pre klientov pracuje v obmedzenom režime, t.j. stránky sa vybavujú prostredníctvom vnútornej telefónnej linky – stolík pred budovou, mailom na príslušného pracovníka, vhodením pošty a dokladov do pripravenej schránky, prípadne odoslaním dokumentov klasickou poštou.
Zároveň Vám oznamujeme, že pokladňa v dňoch 21.12.-22.12.20 je zatvorená. Vstup klientov do budovy nebude umožnený.
Za vzniknuté problémy sa Vám vopred ospravedlňujeme a veríme, že túto nepriaznivú situáciu spojenú so šírením nákazy Covid-19 a zákazom vychádzania spoločnými silami zvládneme.
Bytterm a.s. Žilina
« NaspäťOtvorili sme pre Vás nové zákaznícke centrum, kde vybavíte všetko na jednom mieste.
Prenájom stavebnej mechanizácie Bytterm vrátane profesionálnej obsluhy.
Voda, kúrenie, plyn - výmena rozvodov - rekonštrukcie kotolní - elektroinštalačné služby a iné...