Obmedzenie prístupu do budovy BYTTERM a.s.

04.01.2021

  

Obmedzenie prístupu do budovy BYTTERM a.s. na základe opatrení platných od 1. januára 2021

 

O Z N AM

 

Vážení zákazníci, spoločnosť Bytterm a.s. na základe Uznesenia vlády SR č.808 zo dňa 31.12.2020 a prijatých opatrení v rámci núdzového stavu Vám oznamuje, že klientské centrum v úradných hodinách od 1.1.2021 do 24.1.2021 pre klientov pracuje v obmedzenom režime, t.j. stránky sa vybavujú prostredníctvom vnútornej telefónnej linky – stolík pred budovou, mailom na príslušného pracovníka, vhodením pošty a dokladov do pripravenej schránky, prípadne odoslaním dokumentov klasickou poštou.

Zároveň Vám oznamujeme, že pokladňa je v dňoch od 1.1.2021 do 24.1.2021 zatvorená. Vstup klientov do budovy nebude umožnený.

 

Za vzniknuté problémy sa Vám vopred ospravedlňujeme a veríme, že túto nepriaznivú situáciu spojenú so šírením nákazy Covid-19 a zákazom vychádzania spoločnými silami zvládneme.

 

 

 

                                                                                    Bytterm a.s. Žilina

« Naspäť

Zákaznícke centrum

Otvorili sme pre Vás nové zákaznícke centrum, kde vybavíte všetko na jednom mieste.

zisti viac

Stredisko mechanizácie

Prenájom stavebnej mechanizácie Bytterm vrátane profesionálnej obsluhy.

zisti viac

Komerčné služby

Voda, kúrenie, plyn - výmena rozvodov - rekonštrukcie kotolní - elektroinštalačné služby a iné...

zisti viac