Klientské centrum a pokladňa Bytterm a.s. sú stále uzatvorené.

22.01.2021

 
 
           Obmedzenie prístupu

do budovy spoločnosti BYTTERM a.s. na základe opatrení

platných od 8.2.2021 do 19.3.2021

  

Vážení zákazníci,

spoločnosť Bytterm a.s. na základe Uznesenia vlády SR č.808 zo dňa 31.12.2020 a prijatých

opatrení v rámci núdzového stavu Vám oznamuje: 

-             Klientské centrum v úradných hodinách od 8.2.2021 do 19.3.2021 pre klientov pracuje                         

              v obmedzenom režime, t.j. stránky sa vybavujú prostredníctvom vnútornej telefónnej linky -

              stolík pred budovou, e-mailom na príslušného zanestnanca, vhodením pošty a dokladov

              do pripravenej schránky, prípadne odoslaním dokumentov klasickou poštou.

-             Pokladňa je v dňoch od 8.2.2021 do 19.3.2021 zatvorená. Vstup zákazníkov do budovy nebude umožnený.

  

Za vzniknuté problémy sa Vám ospravedlňujeme. Veríme, že túto nepriaznivú situáciu, spojenú so šírením nákazy Covid-19 a zákazom vychádzania, spoločnými silami zvládneme.

 

Vedenie Bytterm a.s. Žilina

« Naspäť

Zákaznícke centrum

Otvorili sme pre Vás nové zákaznícke centrum, kde vybavíte všetko na jednom mieste.

zisti viac

Stredisko mechanizácie

Prenájom stavebnej mechanizácie Bytterm vrátane profesionálnej obsluhy.

zisti viac

Komerčné služby

Voda, kúrenie, plyn - výmena rozvodov - rekonštrukcie kotolní - elektroinštalačné služby a iné...

zisti viac