Obmedzenie prístupu
do budovy spoločnosti BYTTERM a.s. na základe opatrení
platných od 8.2.2021 do 19.3.2021
Vážení zákazníci,
spoločnosť Bytterm a.s. na základe Uznesenia vlády SR č.808 zo dňa 31.12.2020 a prijatých
opatrení v rámci núdzového stavu Vám oznamuje:
- Klientské centrum v úradných hodinách od 8.2.2021 do 19.3.2021 pre klientov pracuje
v obmedzenom režime, t.j. stránky sa vybavujú prostredníctvom vnútornej telefónnej linky -
stolík pred budovou, e-mailom na príslušného zanestnanca, vhodením pošty a dokladov
do pripravenej schránky, prípadne odoslaním dokumentov klasickou poštou.
- Pokladňa je v dňoch od 8.2.2021 do 19.3.2021 zatvorená. Vstup zákazníkov do budovy nebude umožnený.
Za vzniknuté problémy sa Vám ospravedlňujeme. Veríme, že túto nepriaznivú situáciu, spojenú so šírením nákazy Covid-19 a zákazom vychádzania, spoločnými silami zvládneme.
Vedenie Bytterm a.s. Žilina
« NaspäťOtvorili sme pre Vás nové zákaznícke centrum, kde vybavíte všetko na jednom mieste.
Prenájom stavebnej mechanizácie Bytterm vrátane profesionálnej obsluhy.
Voda, kúrenie, plyn - výmena rozvodov - rekonštrukcie kotolní - elektroinštalačné služby a iné...